Posts

Showing posts from May, 2010

Pesen Miskol Confirm Aku Tipon Balik, Alih2 Aku Dengar Lagu Justin Bieber..

Assalamualaikum!

Apa ke halnya aku asik nak tifon balik bila dapat miskol? Kan jimat kalau aku miskol je balik..biar lantak 156 kali macam tu..hehehhh

Ps ** sebab aku dahagakan lawak gonjeng kau kot..ko cakap 'hello' je pun dah lawak..

PILIHAN

Image
Adalah lebih baik untuk memilih daripada tidak membuat pilihan sama sekali..

*ps - siapa yang tahu jika pilihan itu adalah terbaik buat kita? Sigh