Posts

Showing posts from November, 2012

Buku Baru

Image
Assalamualaikum!

Hari ni, aku dah buat keputusan nak tukar tajuk blog aku. Itu pun kalau ada yang perasan la..Hahaa! Insyaallah, aku akan mula kerja dekat tempat baru pertengahan bulan ni. Ni lah namanya rezeki yang tak disangka-sangka. Syukur. Walau pun dapat tentangan (ececehhhh) dari kawan-kawan yang tak sanggup melepaskan pemergian aku, tapi demi cita-cita, ku turutkan jua. Dont worry, our friendship is not to the end. Insyaallah. Belum lagi bab orang bertanya apa kerja aku, mengapa lain dari yang sekarang? Jenuh nak menerangkannya. Walau macam mana panjang lebar aku terangkan, orang akan kata 'oh, keja mak guard lah yer?' Many things happened, many things to be settle, many things to be solve. Sighs. Syukur, everything have done and going well as planned.   So, i'm proudly announce that yes, i am Mak Guard to be. So, nantikan cerita-cerita seram dari aku di hari-hari yang mendatang. Haha!! Masa aku kerja dekat Pusat pun, Ustaz ada tegur 'kat sini tak payah la nak …