Posts

Showing posts from November, 2015

Siti Nurhaliza - Biarlah Rahsia.

Image
Assalamualaikum.
Holaaa-holaaa! Ada sesiapa yang teruja tak tengok Akak ada entry baru? Whattt? Takde? Hihiiii. Takpe, Akak memang over. Akak bukan malas menulis, tapi masalah Akak ialah Akak malassss sangat. Tak tau lah kenapa. Hahaaaa! Hormon kot. =_=
Ni kat ofis. Cuaca redup, mata pun rabak. So, nak bagi cerah mata jomlah kita melagha kejap. 
Di kesempatan ini, I nak ucapkan tahniah kepada penyanyi pujaan I sejak album Aku Cinta Padamu, Dato' Siti Nurhaliza atas berita beliau sedang berbadan dua. Alhamdulillah, rezeki. Ni je la sorang penyanyi yang I betul-betul minat. Dulu, masa diploma, sorang classmate I ni berjiran dengan Siti kat Pahang.  Selalu dia cerita pasal Siti sebab dia bukan sebarang jiran tapi memang rapatlah. So, bertambahlah kasih sayang I pada Mak Iti.
Bila keluar cerita pasal Mak Iti nandung, aku faham kenapa dia ambik pendekatan 'no comment'. Walaupun isu ini telah diulas secara contradict oleh salah seorang blogger popular la jugak, tapi aku rasa ak…