Buku Baru

Assalamualaikum!

Hari ni, aku dah buat keputusan nak tukar tajuk blog aku. Itu pun kalau ada yang perasan la..Hahaa!
Insyaallah, aku akan mula kerja dekat tempat baru pertengahan bulan ni. Ni lah namanya rezeki yang tak disangka-sangka. Syukur.
 
Walau pun dapat tentangan (ececehhhh) dari kawan-kawan yang tak sanggup melepaskan pemergian aku, tapi demi cita-cita, ku turutkan jua. Dont worry, our friendship is not to the end. Insyaallah.
 
Belum lagi bab orang bertanya apa kerja aku, mengapa lain dari yang sekarang? Jenuh nak menerangkannya. Walau macam mana panjang lebar aku terangkan, orang akan kata 'oh, keja mak guard lah yer?'
 
Many things happened, many things to be settle, many things to be solve. Sighs.
Syukur, everything have done and going well as planned.  
 
So, i'm proudly announce that yes, i am Mak Guard to be. So, nantikan cerita-cerita seram dari aku di hari-hari yang mendatang. Haha!!
 
Masa aku kerja dekat Pusat pun, Ustaz ada tegur 'kat sini tak payah la nak pakai kasut tumit tinggi, payah nak lari.' Ini kan pulak aku jadi Mak Guard. High heel is just me. :)
 
 
 



Comments

Hunny said…
Good luck and all the best sis! Semoga berbahagia dan bertemu apa yang dicari di sana..:)
..nOWa.. said…
Insyaallah Cuk. Lagi nak pegi, lagi ditohmah dan lagi diuji..hikmahnya yg saya cari..
ana said…
semoga apa yg didapati di sana lebih baik dr di sini...wpun semua benda baik2 kat sana, jgn lupa org kt sini tau :(

Popular Posts