Semua Orang Pun Perlu Tahu Beza Antara Kurap Dengan Eczema- Mesti!

Assalamualaikum!

Nombor aku dipanggil..aku ketuk pintu..

Doktor : Ya..ada masalah apa..

Aku duduk..aku pandang doktor..Mak aihh!! Kacak sangat..Aku serba salah pulak hendak cakap masalah..kenapalah temu kan aku dengan doktor sekacak ini..relakah aku membuka pekung di dada?
Tapi..Kata2 seorang sahabat terngiang2.."ko baik pegi dokter la..serius aku tengok kurap ko ni..buruk pulak tu..sebatu nampak..'

Aihhh!! Ini satu fitnah yang perlu aku sangkal dengan bukti2 kukuh..tak tido malam aku memikirkan..kaki aku ni semakin lama aku garuk dah macam kulit ayam aku tengok..

Terngiang2 jugak kata2 kawan kakak aku yang nak sangat tgk kaki aku secara online.."ko ambik minyak tanah, lepas tu sapu..haaa..lepas tu ko bakar..tu kudis api tuu"

Aihhh!! Aku berasa tercabar..tohmahan ni dah semakin berleluasa..terjejas reputasi aku..

Doktor : Okay..ni saya bagi ubat sapu dengan ubat gatal ya..2, 3 hari boleh baik..

Aku : Dokter, ini bukan kurap kan..? (aku tanya sambil betulkan kaki seluar..muka innocent)

Doktor : Isyy..bukannn..ni adik beradik eczema..

Aku : Dokter, tolong tulis kat laporan dokter saya bukan kurap..penting tu..



*p/s

kakak aku : doktor kata apa?

aku : eczema..

kakak aku : macamla org tau eczema tu apa, orang tau kurap jer..

aku : haihh!! (dalam hati)

Comments

Adsense Groupe said…
hi! it is very nice blog. to get google page rank easily increase following and follower and comment others blog visit my blog follow and comment and invite to visit my blog to your friend http://adsensetips4money.blogspot.com/

Popular posts from this blog

Spa Yang Paling Best Di Shah Alam.

Permata Yang Hilang Dan Kamasutra.

Keajaiban Zikir Ya Aziz Ya Jabbar Ya Mutakabbir