Panas!!

Cuaca la ni memang betul2 menguji kesabaran..
Macam2 sebab orang bagi, kipas tak lap la, tenaga letrik lemah la..
Sefaham aku, negara kita sedang berdepan dgn fenomena el-nino..(lanjut sila http://www.kjc.gov.my/malay/pendidikan/cuaca/elnino.html)
Kata lain : ini baru panas di dunia..

Panas juga bila tgk tv dan baca surat khabar tak sudah2 cerita pasal dera budak sampai mati + buang baby..

**ps - tak ketawa kan baca entry aku kali ni? Sebab bukan setiap masa aku main2..
tapi bab nak ngurat brader badan ketak2 yang pakai songkok tu bukan main2 punya..

**ps - panas punya pasal, nak sidai baju pun malas..

Comments

Hunny said…
Salam Nowa,

Kita nak pasang ekon kat bilik kita boleh ker? Panasss sangat laaa..

Popular posts from this blog

Spa Yang Paling Best Di Shah Alam.

Permata Yang Hilang Dan Kamasutra.

Keajaiban Zikir Ya Aziz Ya Jabbar Ya Mutakabbir