Benarkah Demam Peperiksaan Itu Wujud?? Tribute to Dr. Maniam

Assalamualaikum!

Esok petang ada paper Malaysia Economy..
Semua rakan2 FB update status yang menggambarkan mereka sedang study..(formula study sambil on laptop dan online FB tidak akan membantu kamu semua, percayalah!!)

Sekarang sudah jam 11 malam..
Saya belum pun mulakan pembacaan..beg sekolah saya pun saya lupa dimana..mungkin dalam kereta? Haisshh..tak kan lah saya kena turun ke bawah pula malam2 begini?

Kawan2 sms saya 'ko dah baca ke? Ko baca apa?' Kawan2 semua selalu tersalah anggap saya pintar..dalam kelas saya memang agak pintar..(tapi kalau saya pintar tak kanlah Dr.Maniam tegar beri saya carry mark paling corot? Kamu fikirlah sendiri?)
Mungkin sebab saya suka tanya soalan dalam kelas..sebab saya yang selalu soal Dr Maniam balik, tentulah saya pintar, bukan?

Dr. Maniam memang pengajar ekonomi malaysia yang terbaik sekali saya pernah jumpa..kerana Dr. Maniam juga saya jatuh cinta pada subjek ekonomi..(ps* pada Dr. Maniam saya tidak jatuh cinta kerana dia bukanlah terlalu kacak orangnya)
Sepanjang saya belajar ekonomi saya tidak pernah dapat A pun subjek ekonomi..selalunya C dalam genggaman saya..

ps** Kerana masa dah semakin suntuk ada kawan yang tekad minum air rebusan buku Malaysian Economy..saya juga kesuntukan masa tapi saya sedang makan ini..

Comments

ana said…
ada demam tu..tapi ikut suhu masing2..klu suam2 jer demam, mcm ni lah..main komp jer x bc buku...hehehehe

Popular posts from this blog

Keajaiban Zikir Ya Aziz Ya Jabbar Ya Mutakabbir

Do's And Don'ts Semasa Berpantang

Spa Yang Paling Best Di Shah Alam.