Tadaa Papa.

Assalamualaikum.

Amboiiii. Kemain lama menyepi. Hihii. Biasa je laaa..kat rumah ada wifi pun sekadar blogwalking ngan layan Beautifulnara jer. Nak buat entry baru macam takde keghairahan pulak. Hihii.

Baru-baru ni balik kampung setelah sekian lama hibernate kat Melaka ni atas faktor kesihatan. Heee. Mak aihhh seronoknya dapat pecut laju atas highway. Yang tak bestnya Tonjer tak ikut balik sebab tak dapat cuti. Tu pun, konflik merajuk sentap bagai nak bagi permission. Apapun, terima kasih lah Anjer Ucuk Acham sebab memahami dan mempercayai hihiii.

Yang seronoknya, anak-anak buah ada kat kampung. So, rutin macam biasalah, bawak Mak pegi pasar, pegi kenduri. Tiap hari Mak masak yang sedap-sedap. Tido lambat layan HBO tiap malam. Otw balik Melaka macam biasa appointment penuh dengan Manja-Manja I yang dirindui. Kopi-kopi, gosip-gosip, malam baru sampai rumah. Hihiii.

Gamba-gamba takde.


Comments

Popular Posts