Di Antara Memilih Suami Dan Maintain Cantik : Dua Dua Perlu Kos!

Assalamualaikum!

Dengar cerita, Diana Danielle tuh kata kos maintenance diri dia ja (dari hujung rambut sampai hujung kaki) lebih kurang RM5,000.00 sebulan..no wonder la kan..jadi Farid Kamil ko faham2 lah sendiri yer..harusla ko berlakon setiap hari..e'eh? Aku sibuk apasal..ampunnn..

'Terus terangla aku cakap, biarlah badan ko besar tempayan pun, aku tetap nak kat ko..aku suka ko pun bukan sebab ko cantik. Fullstop. - Mr. Justin Baba

ps1** Memangla terharu kan, orang suka kat kita bukan sebab rupa kita..tapi hati aku yang 'terguris' dengan pengakuan ikhlas nih kalau pegi klinik kerajaan pun kena bayar seringgit tau dak? Kan aku dah kata, ada kos.....

ps2** ye lah, aku debab..tapi suara aku sedap sikit dari Diana Danielle..kira ok la tu kan? kan?


(harus ke aku letak gambar diana danielle? Ini bukan Justin Baba..Ini kegilaan aku sekarang..hehehhh)

Comments

ana said…
rupa tak penting..betul, yg paling penting hati...tapi kena tgk kewangannya jugak...xder duit pun boleh gaduh ooo....

Popular Posts