Senarai Semak Buat Usahawan Pemasaran Bertingkat

Assalamulaikum.

Siang tadi mendengar keluhan sahabat yang kecewa. Jadi dengan ini saya mengusulkan beberapa cadangan kepada usahawan yang saya nyatakan di atas.

Peraturan #1
Konsep menyenaraikan prospek adalah relevan. Akan tetapi jangan bukak laptop dan ajak kawan anda untuk brainwash prospek yang anda tak pernah jumpa sejak 13 tahun lalu iaitu kawan sekolah anda masa tingkatan 2 dengan rakusnya. Dia akan berasa sedih..

Peraturan #2
Sama dengan peraturan no.1

Peraturan #3
Sama dengan peraturan no.2

Begitulah yang berikutnya.

ps* kawan, bila member tu tak berminat nak dengar pasal MLM, biarkan la dia. Tak payah nak claim dia tak maju, tak nak ubah masa depan dan pelbagai tuduhan lain. Member tu cuma tak nak buat loan yang puluh2 ribu lu suruh tu..lagipun bulan2 dia yg bayar, bukan lu kan? kan? Lagi pun dia bajet jumpa lu time tu nak ungkit nostalgia lu terkencing dalam seluar sebab main kejar2..Lu kejam kan?

ps2* ni bukan cerita gua. Orang lain makan cili tapi kenapa gua rasa pedas? Hahahahaa!!

Comments

Hunny said…
Hahahaha... First time dengar.. usahawan pemasaran bertingkat.. ahahaha..
ana said…
hahahaha...kak ana pun x suka benda2 nie. tau ada org berjaya tp bkn dgn usaha yg sket, dan aku tau aku tak mampu!

Popular posts from this blog

Keajaiban Zikir Ya Aziz Ya Jabbar Ya Mutakabbir

Do's And Don'ts Semasa Berpantang

Spa Yang Paling Best Di Shah Alam.