Multi Tasking

Assalamualaikum.

Bagi aku multi tasking tu ialah kalau kita mampu layan internet, 'dengar' game N.Sembilan vs Selangor dekat tivi dalam keadaan berbengkung (dengan sapuan krim pati halia di dalam).

Idola awang-awang hitam di Malaysia. Dan supporters NS jugeeee.

ps - Multi tasking tu bagus, tapi adalah menjadi satu kerugian jika kepakaran seseorang itu tidak digunakan pada tempat yang sepatutnya yang menyebabkan sumbangannya menjadi kurang.


Comments

Angah said…
kat tempat aye ni, asik staf bawahan je yg disuruh multi tasking...sedey...gaji cipu, kerja macam-macam kena wat...
..nOWa.. said…
Angah, kerja multi tasking tu biarlah yang bersesuaian dan meningkatkan tahap kecekapan, bukan membebankan dan menjadikan kita semakin lambat buat kerja..kan. :)
akuorangsakit said…
Betul..saya setuju dengan Nowa.Lagi satu multitasking ni membuatkan kelebihan sebenar seseorang tak nampak.Tak tau mana kekuatannya..

Popular Posts