Menu Berbuka - Aku

Assalamualaikum.

Sekarang ni, aku beli jer la. Dah berbulan jugak tak petik tombol dapur. Nak kata malas tak malas. Apa ke dia tu. Keadaan tak mengizinkan. Hihi.

1) Karipap. Tiap hari makan karipap pun takpe.

2) Murtabak. Ni tengok hari.

3) Roti john. Tengok penjual. Kacak, aku beli.

4) Karipap balik.

Mak aiiihhh. Adakah aku sangat membosankan? Tidakkkkkkkkkkkk.

Aku kurang makan nasik kat luar. Kecuali bila balik rumah Mak.

Lagi satu, jangan bergantung pada aku bila nak review makanan. Semua aku kata sedap atau boleh lah. Kecuali pasal harga, aku pandai komplen.

Secara kesimpulannya, apa pun yang kita makan, itulah rezeki yang Allah beri pada kita. Alhamdulillah sangat. Jangan banyak komplen, jangan membazir.

ps - Aku suka makan, sebab tu aku gemuk. :)

Comments

Popular Posts