30DBC - Apa Dalam Handbag?

Assalamualikum.

Yadaa-yadaaa. Ye aku memang tak koh-mih-ted dengan blog celen ni. Hihii. Takpe, biar lambat asalkan selamat. Kah kah kah.

Walaupun aku pakai uniform, handbag tetap nak fancy-fancy. Mati lah kalau kena tegur dengan officer. Hihiii. Setakat tadi, ini dalam handbag aku.

1) Beg make-up aku. Dalam tu ada lah compact powder, genchu, blusher, segala macam untuk menutup cela diri ini. Diri ini bukanlah sechontik mana. Suam-suam kuku jerrrrr. =_=

2) Hand creme. Tangan ini lah yang menghayun buaian dan akan menggegarkan dunia. Kerja aku ni macam buruh, so tangan memang kasar macam kertas pasir. =_=

3) Tu kunci rumah.

4) Wet tissue. Penting ni. Lagi-lagi kalau lepas makan sambal belacan.

5) Tu kunci pejabat.

6) Tu cop rasmi.

7) Power bank. Tapi takde bateri pun. Kah kah kah.

8) Tu datang mana ntah torch light suami aku. Seboookk jer nak letak kat beg kita.

9) Pen favourite aku. Untuk sain-sain.

Sekian sahaja lah.

Malas nak layan.

Bweekkkkk!

ps - Malam tadi pegi wayang nak beli tiket. Tiket penuuhhhhhhh! Tak lawak ok.

Comments

Popular posts from this blog

Keajaiban Zikir Ya Aziz Ya Jabbar Ya Mutakabbir

Do's And Don'ts Semasa Berpantang

Spa Yang Paling Best Di Shah Alam.