bukan susah jadi adik..

Assalamualaikum!

Sms dari kakak aku..

Dia : Weh, barang minah ada kat aku..aku tahan dulu sampai dia bayar hutang, ok tak? Tapi dia kaki belit, itu barang bukan dia punya..kawan dia punya..dgr citer dia pinjam seminggu jer barang nih..

Aku : Uish..tak baik..itu barang bukan dia punya kan..sian kawan dia dowh..

Dia : Aper plak? Hutang aku 1,200 maa..dia bayar, dia bleh angkat ni barang..

Aku : Yer laa..mintak jer la duit..sian kawan dia tu..dosa dowh..

Dia : Ala..tahan dulu la ni barang..nanti dia bayar 1,200 aku bagi kau sikit, nak?

Aku : Ok, boleh..tahan dulu barang dia..aku nak 500..

#####################################################

Bukan susah sangat jadi adik..
Bagi jer nasihat yang berguna..

Comments

MohdHafizKamal said…
Fuh kejam jugak ko ye.....
..nOWa.. said…
mohdhafizkamal - hehehh..hidup mesti mau ada kejam sikit2 demi wang..=)
org kite said…
ko dah ada ciri2 nak jd ahlong,,,,ok la tu wakil ahlong melayu........bg no busines ko...aku nak pinjam...
pye:rudz said…
nasihat terbaek! (hehehe)
..nOWa.. said…
org kite : ciri2 ada, tapi aku versi timbang rasa..boleh nego maa..hahaaaa

pye:rudz - kau ada potensi..nari jadi protege aku..buat wang! buat wang! ngeh ngeh
green apple said…
hahha...sepantas kilat 'aku nak 500'
..nOWa.. said…
kak di - hahaaa..close deal kena pantas!

Popular posts from this blog

Spa Yang Paling Best Di Shah Alam.

Permata Yang Hilang Dan Kamasutra.

Keajaiban Zikir Ya Aziz Ya Jabbar Ya Mutakabbir