ini bukan cerita sedih, tapi boleh dikira sedih juga..




ini budak ada kena mengena dengan aku..darah tak mungkin sama kelas tapi melayu kata pertalian darah..

dia sangat baik hati..sangat memahami..pukul 12 malam pun mau pegi kedai makanan ringan 24 jam..

selalu cakap tak macam orang lain, semua orang pun tak faham..

suka makan benda2 kotor sekiranya sedar dirinya tanpa pengawasan..taik ayam sudah cuba ka adek? jika sudah, tak apa..masih hidup kan...

kenangan kita tak lama adek..kita sudah terpisah..jangan risau..adek ada dalam sini..(kata aku sambil letak tangan atas dada sebelah kiri merujuk kepada hati)

ada air bergenang di mata aku..

Comments

sha89 said…
uiks...comel bdak tu...sape tu?
..nOWa.. said…
owh sha! identitinya terpaksa dirahsiakan..tanpa sebab yang munasabah..hehehhh
..nOWa.. said…
aza- mari menangis bersamaku..huuwaaaaaaa!!!! hingus meleleh
FdausAmad said…
gua nak ajak lu dtg makan kenduri kat blog gua..
ikut baca doa skali pun takpa..
lauk simple simple saja..
..nOWa.. said…
FdausAmad - gua dah santap sepinggan dua tadi..korset gua ada potensi tercabut cangkuk..jadi gua follow menu lu..jangan lupa singgah umah gua kalau lu free bai.. =)

Popular posts from this blog

Spa Yang Paling Best Di Shah Alam.

Permata Yang Hilang Dan Kamasutra.

Keajaiban Zikir Ya Aziz Ya Jabbar Ya Mutakabbir