Tahun Baru. Perangai Lama.

Assalamualaikum.

Tak usah meletakkan azam yang terlalu tinggi setiap kali tahun baru. Azam bukan tiap hujung tahun, patut ada keinginan nak buat sesuatu yang lebih baik setiap hari. Ok lah, kalau nak ada azam tiap hujung tahun pun boleh juga. Dengan syarat kena betul2 buat dan amalkan.

Azam aku tahun lepas nak datang opis ontime atau awal sikit. Aku anggap azam tahun 2010 tu berjaya. Aku bagi 90/100 markah. Sebab ada juga aku terlewat datang seminit dua.

Tahun ni azam kecik aku, rahsia. Merbahaya nak dedahkan. Takut terkena sabotaj. Haha. Azam besar aku dah illustratekan. Wish me luck.

Fasa 1


Fasa 2


Fasa Akhir

ps - Tahun 2010 : tahun meninggalkan dan ditinggalkan. Hmmphh. 

Comments

biskut said…
tahun baru,angka baru...

tahun baru tapi masih di permukaan yang sama.

semoga sukses dan beroleh kejayaan nowa.
Hunny said…
All the best! Mau kurus macam nombor 11..:)
..nOWa.. said…
biscute - tengkiu dan selamat tahun baru. semoga dipermudahkan segala azam kamu yang baik2 oleh Allah SWT :)

cuk hunny - huhuuu!! u can do it! :)
ana said…
rasa mcm pernah ku tgk lakaran itu...good luck
Cik Zura said…
gile best perancangan kalu ikut diagram tuh.. sangat dramatik ler....
..nOWa.. said…
kak zura - kita hanya merancang.. :)
ctpayong said…
salam.
puas kak ct pusing gambar kat atas nu...tapi apa ek tu. tak kisah la, janji kamu tahu apa yang kamu mahu. semoga berjaya.
..nOWa.. said…
kak ct - terima kasih :)

Popular Posts