Sakit Gigi

Assalamualaikum.

Start malam semalam aku dah rasa sakit gigi. Aku syak ni nak tumbuh gigi bongsu sebab sakit gigi belah atas belakang. Padahal gigi atas aku cantik dan sihat-sihat aja semuanya yang kat atas belakang tu. Eh, perasan cantik. Heeee.

Sebab semalam hari Ahad dan aku memang tak kuasa nak keluar rumah, aku tahankan aja lah. Buat air garam, aku kumur-kumur. Masuk petang sikit, terasa bengkak dah gusi ni. Atoiiiii.

Ni lah baru merasa sakit gigi sejak berbelas-belas tahun tak sakit gigi.

Sakit dia tak boleh nak kata. Pujuk hati sabar jer.

Nak kunyah pun tak boleh ni. 

Allah tarik sekejap nikmat makan.

Allah...


Comments

Irfa said…
berapa kali dah gigi bongsu nih?haha
..nOWa.. said…
adoiiii la ni irfa..ada tips tak =_+

Popular Posts