True Friend.

Assalamualaikum.

Tadi pegi Param Masjid Tanah tak tau nak beli apa. End up, aku beli jus buah Naga (Dragon Fruit). Dapat tengok cara tokey dia buat sebab tunggu turn. Rasa dia memang terbaik! Sesapa nak try esok boleh cari stall jual jus buah. Dia jual dalam plastik panjang. Harga RM4.00. 

Sebab aku ABC (Allah Bagi Cuti) lepas berbuka awal (heh!) macam biasa la menternettttt je keja. Mula-mula google lirik lagu Khabar Aku by Kamelia Sharmaine sebab tak puas hati dengar lagu dia kat radio. Apa dia cakap ni, apa dia cakap ni. Last-last baru tau ohhhh dia kata 'apa khabar di sana'. Heheehh.

***mukadimah bak anggg***

Pastu ternampak pulak lagu baru Joe Flizzow tajuk Apa Khabar. So, dengar la. 

Hmmmph. Lagu ni memang touching bagi aku. Sebab aku tau perasaan Joe. (ececehhhh)


Link ni official video. Nice clip, Bro.

Comments

Popular posts from this blog

Keajaiban Zikir Ya Aziz Ya Jabbar Ya Mutakabbir

Do's And Don'ts Semasa Berpantang

Spa Yang Paling Best Di Shah Alam.